Wishes




Aj vám sa niekedy stáva, že máte strašne veľa plánov, želaní, kreatívnych chvíľok, nápadov a ktoviečoho možného a niekedy naopak neviete so sebou pohnúť? Mne sa to stáva dosť často, a čo je najhoršíe, vždy práve vtedy, keď treba ísť spať, učiť sa, ísť na tréning alebo upratovať. Nakoniec to všetko pozabúdam a z predsavzatí typu: "Urobím to potom, keď dorobím hento." alebo "Nechám si to na zajtra." nakoniec nie je nič. Už som si aj začala písať na papieriky toto musím a toto tiež, nakoniec som mala časový sklz, zamotala som sa, nechcelo sa mi a z plánov bola akurát tak frustrovaná nálada. Rozhodla som sa, že s tým treba niečo robiť:
1. Založiť si jeden pekný papier (farebný, kancelársky, ozdobený.. kreativite sa medze nekladú) a napísať si naň dlhodobé želania a plány, na ktoré nesmiem zabudnúť. Vystaviť si ho na viditeľné miesto a nezabudnúť splniť.
2. Viac blogovať. Každý nápad zapísať. (uf, len aby sa nestalo, že budem toľko písať, až zabudnem kde som to písala) Typická ja...
3. Začať pomaly. Dať si jedno a potom postupovať.
Ak ste sa dočítali do tejto časti mimoriadne nudného článku, musím vám pogratulovať.

Teraz, moji milí, ste mi svedkami, dávam si prvé predsavzatie. Na ne nie je nikdy neskoro.
Budem viac fotiť.
všade, kde mi bude treba foťák, budem ho mať so sebou a tým budem prispievať k splneniu ďalších mojich plánov a želaní (vyvolať fotky a dať si ich na stenu, mať rada svoju izbu, viac handmade-ovať.. :).. a v neposlednom rade viac blogovať, tentoraz aj s možno pestrejšími príspevkami). 
neskorší dodatok :) - myslím, že to môžem považovať za splnené

Držte mi palce :) Ak máte nejaký špeci nápad na vylepšienie blogu, napíšte komentár. Ak nemáte, napíšte tiež. Je to spätná väzba, ktorá ma neskutočne posúva ďalej. Mám vás rada.





we heart it.com




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára